Sunday, July 24, 2011

btuahnya diriku!

aku teramatalah bertuahg...tidak ada apa yang perlu ku persoalkan lagi...
walaupun sentiasa mncari masalah didunia ni..tapi masih bertuah..
krn...
aku mempunyai seorang ummi yang amat memahami diri!
bila sedih..air mata pasti gugur dihadapan ummi..ku luahkan segala perkara...
alangkah bertuahnya aku,...moga aku setabah ummi...

aku juga mempunyai rmai sahabi dan sahabat yang sentiasa menyokong aku dari belakang...
sentiasa menggembirakan aku saat aku sedih..
menegurku bila aku ada salah..
menjadi pendengar yang setia andai dirundung masalah..
menjadi pemerhati andai aku leka dengan perkara yang lagha...
bertuahnya aku..

aku juga amat bertuah kerana mempunyai abg2 dan kakak yang sentiasa membuatku gembira..
meski seringkali dibuli..T_T..
tapi aku xpernah kisah..sebab lumrah...aku bahagia disisi mereka..

aku punyai cikgu2 yang sentiasa membuat aku tersenyum dengan karenah masing2...
menangis tatkala dimarahi...ketakutan tatkala mnunggu hukuman,,,
ahhh...bertuahnya diriku...

yang penting...
aku bvertuah kerana dilahirkan ISLAM....aku bertuah kerana menjadi hamba-MU YA ALLAH..
aku bertuah kerana KAU sentiasa menyayangiku...
YA ALLAH...tida apa yg perlu ku persoalkan lagi...aku hanya mohon agar dipermudahkan untukku mencari redha-MU.....


No comments:

Post a Comment