Tuesday, January 25, 2011

no words~~~


How can I say right now??
Only words ‘sad’ I can say..
Oh no!
Im really2 sad..

YA ALLAH..
Sdih ke aku?
Murahnya air mata ni!
Aku bnci air mata..
Knape aku yang lalui saat ni?
Knapa ditarik balik dia daripadaku?
Sungguh aku bnar2 sedih..
Ucapannya yang terakhir membuatkn aku mati seketika..
Apakah hikmahnya?
Pertama kali dlm hdupku.,..aku menyintai seorang insane kerana agama yang ada pd dirinya..
Mungkin dia tidaklah sealim ulama’
Tidak sewarak al-hafiz..
Namun..berbekalkan segala ilmu agama yg ada pdnya..
Membuatkn aku tertarik dgn ilmunya..
Seketika sahaja bertemu di alam maya..
Namun..byknya kenangan yg tidak melalaikan aku drpd meningatiMU..

YA ALLAH..
Aku pohon kepadamu dengan segala qudrat yang ada pada diriku ini..
Kau tenangkanlah hatiku ini..
Kau bentengkanlah air mataku..
Kau pagarilah hatiku ini..

Jika dia benar jdohku sehingga kesyurga,
KAU izinkanlah aku menjga hati ini dari dinodai..
Ku pohon kepadaMU…
Aku menyayaginya kerana MU YA ALLAH..

No comments:

Post a Comment